Sylvain Reynard

Sylvain Reynard

I’m interested in the way literature can help us explore aspects of the human condition – particularly suffering, sex, love, faith, and redemption. My favourite stories are those in which a character takes a journey, either a physical journey to a new and exciting place, or a personal journey in which he or she learns something about himself/herself.
I’m also interested in how aesthetic elements such as art, architecture, and music can be used to tell a story or to illuminate the traits of a particular character. In my writing, I combine all of these elements with the themes of redemption, forgiveness, and the transformative power of goodness.

  • Male
  • 4
  • Copertina Il principe di Sylvain Reynard per Delrai Edizione

    Il Principe

    7,50
    La presentazione di inestimabili illustrazioni alla Galleria degli Uffizi a Firenze espone il professor Gabriel Emerson e la sua amata moglie, Julianne, a un misterioso…
  • Il romano

    19,90
    Raven e sua sorella, Cara, sono in balìa di un distaccamento di vampiri fiorentini, che le deve consegnare come offerta di pace alla temuta Curia…
  • L’allodola

    19,90
    Raven perde i sensi, non prima di aver sentito una voce sussurrarle queste parole: Cassita Vulnerata. Quando si sveglia, si ritrova cambiata. Nessuno agli Uffizi…
  • L’oscurità

    19,90
    Il Principe ha giurato a Raven amore eterno e le ha promesso giustizia per i torti subiti. Lei, però, dovrà prendere presto una terribile decisione: consentire al…